Pauza de primavara

Acum este o perioada de pauza. Cam o saptamana, doua, e pauza. Astept trandafirii, sa infloreasca.
Sssh, liniste!
I-am ingrasat, i-am taiat, dezmusuroit, am mutat ce aveam de mutat, sunt plini de boboci. Am pus si furtunul pe unii din ei fiindca paduchii verzi incepusera sa apara.
Am cam doua saptamani pana la primele flori.
Ca in fiecare an, ma intreb cine va deschide sezonul.....
Intre timp, gradina nu doarme, e timp acum sa am ochi si pentru altceva.
Bujorii arbustivi sunt in plin avant





Kerria si glicina se deschid acum,imi place combinatia de mov cu galben , e primavaratica

6 comentarii:

geodezia spunea...

fain

Corina spunea...

Multumesc.

geodezia spunea...

am si eu aceeasi problema cu paduchii aia verzi . trebuie sa ii stropesc cu ceva ca imi maninca bumbi la trandafiri

geodezia spunea...

bujori arbustivi sunt foarte frumosi

anasstasia spunea...

Cit de romantic este felinarul... Totul este de vis la tine.

Corina spunea...

Multumesc si bun venit.

Trimiteți un comentariu