For you with love

O floribunda creatie a lui Gareth Fryer. Un creator aproape necunoscut la noi, extrem de putin cunoscut si in afara. In general, nu imi aleg trandafirii dupa creator sau dupa tara in care sunt creati, ci dupa calitatile lor. Bineinteles, am afinitati, iar de la Gareth Fryer chiar am cativa.
Are niste trandafiri deosebiti dupa gustul meu.



Peter Schneider in cartea Despre trandafiri, spunea " Gareth Fryer is perhaps the world's most underrated rose breeder..."



Floribunda asta portocalie, este un trandafir exceptional de sanatos, se intrece cu Kordes in privinta asta. Are flori mari in buchete de doua trei, portocaliu aprins, care se decoloreaza doar foarte putin. Desi e un portocaliu destul de puternic, tufa e frumoasa si echilibrata, cu contrastul cu frunzis verde. Petalele stau putin ondulate pe margine cand se deschide floarea, iar mijlocul ramane ca o bila, se deschide incet, ridicandu-se cate o petala, foarte interesant. Culoarea e foarte stabila in timp. Parfumul e mediu, cu ceva note picante, parca de cuisoare.
Frunzis verde mediu, semilucios, sanatos. Foarte rezistent, floare frumoasa si care se pastreaza bine pe tufa, care ajunge cam la 80 cm inaltime.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Flordel,

Imi place, are o culoare electrizanta. Este grozav ca si-o si pastreaza.
Bine, imi place si forma florii, a petalelor...

Antal B spunea...

Grozava floribunda , un portocaliu electrizant , intr-adevar !

Peter Schneider avea dreptate cand a spus ce a spus in cartea lui " Despre trandafiri " .
" Gareth Fryer is perhaps the world's most underrated rose breeder... " . La asta ma refer , desi sant sigur ca Peter Schneider stie exact ce spune . Pacat , mare pacat !

Antal B spunea...

Oare Peter Schneider a spus ceva memorabil si despre acest soi ? For you with love ? Sant sigur ca Peter Schneider a spus ceva dar imi scapa acum .

Trimiteți un comentariu