Galben englezesc


Am inceput deja sa am un numar mai mare de englezesti, si sa ii admir pe fiecare in parte.
Forma, culoare, eleganta, pozitie a ramurilor.


Cel mai mult imi plac cei galbeni, cei galbeni ca mierea, mi se par extrem de diafani si de deosebiti.Nu stiu de ce am imi plac astia asa de mult, exista culori mult mai deosebite printre Austini, totusi astia sunt cei care mi-au mers cel mai tare la suflet.
Canf am adus buchetul in casa nu spun cum mirosea in sufragerie, era de vis.



De la stanga la dreapta
Charlotte, Teasing Georgia, Graham Thomas.

5 comentarii:

Dalia spunea...

Englezestii astia sunt absolut incantatori. M-am chinuit sa fac o lista cu ce mi-as dori pentru mica mea gradina (in afara de cei care au poposit deja) si n-am reusit sa o finalizez. Toti sunt atat de frumosi!

Corina spunea...

Sunt in aceeasi situatie. Am avut si neinspirata idee sa imi cumpar cartea lui Austin despre trandafiri, care e un fel de album cu poze superbe si descrieri frumoase, si m-am indragostit si mai tare de ei.

Dani P. spunea...

Niste poze superbe, artistice ( mai ales prima, cu jocul de lumini si umbre ) . Care de care mai frumos !

Rux spunea...

Corina , cred nici nu trebuiau cuvinte ... aranjamentul este de exceptie ,poza de exceptie iar trandafirii superbi.
Cuvintele erau necesare pentru a ne spune doar despre parfumul lor si despre cit de mult ii iubesti.

Unknown spunea...

Imaginile vorbesc de la sine!
Eu ,ce sa mai comentez?

Trimiteți un comentariu